Babyies inşallah🥰
Canimbebegim bizimde 7.ay kontrolünde doktorumuz 4 dişi artık kabarmış 1 aya patlar demişti. Tam 8.ayında patladı 1 tanesi 🥰 çok şükür🙏 bizimde gece uykusuna geçişte bir direnme oluyor ama geçince güzel uyuyor çok şükür 🌼
Sevda58zeynep geç olsun güç olmasın. Benim 13 aylıkken çıkmış dişlerim😅 iyi bana benzemedi 😉
iki_tospik_annesiii teşekkür ederiz. 🥰 Sizede kolaylıklar dilerim 🌸 4 dişimiz kabarıktı 1i patladı bakalım bizim nasıl olacak..
DamlaTa inşallahhh🥰