Kaanbb Kızlar bebeğim 16 aylık Allah’a şükür hersey yiyor seçim yapmıyor meyvesinden yemeklere kadar normal sütte denedim ama acaba çok sık yemek degılde kaşık maması da vermem lazımmı yada dıyorum içinde ne olduğunu bilmiyorum bildiğimiz sebze meyve den yesin daha mantıklı 😳 akıl verin
Mina0607 Kaanbb yer herşeyi o seçmiyosa problem yok verin önüne sebze meyve yesin bidaha mama işine girmeyin hiç derim
Mom9 Kaanbb gerek yok kaşık mamaya. Bi yararı yok ki ne güzel yesin taze taze bilinen şeyleri. Benim kızımda 16aylık olacak daha hiç öyle şeyler vermedim
Fitifiti Kaanbb 2 buçuk yaşında daha bir kez öyle kaşık,paket mamalar vermedim. Ne gerek var ki? Hiçbiri masum değil,katkı maddeleri var. Mis gibi mevsiminden sebze,meyve,et,balık,kuruyemişler dururken paketli gıdalara hayır🙅🏻♀️
Fitifiti Kuzeylila Ana besin Anne sütüydü. Sabah minik porsiyonlarla kahvaltı,öğlen ayına uygun bir çorba ya da meyve akşamlarıda tek porsiyon sebze. Ama 6 ay daha ek gıdaya yeni başlangıç toplam porsiyon yarım çay barbağı önerilir. Benim oğlan fazla iştahlı olduğu için yiyordu,istemeseydi vermezdim.
Kuzeylila Fitifiti benim sabah kahvalti 3 saat sonra yogurt 3 saat sonra sebze yada meyve gece yatatkende kaşik mama o kasık mamanın yerine ne önerebilirsin canm
Fitifiti Kuzeylila Anne sütü alıyor mu? Eğer alıyorsa hiçbir şeye gerek yok. Zaten akşam yemeğini en son yatmadan 2 saat önce yemeli yoksa reflü tetikler,rahatsız olur. Kendinden pay biç mesela sen yatmadan hemen önce bir şeyler yiyip uyusan rahat edebilir misin? Doktorlar kesinlikle önermiyor,o kaşık mama reklamları ürünlerini satmak için annelerin aklını karıştırıyor sadece. Eğer akşam yemeğini az yemişse ve için rahat etmeyecekse muz püresi yedirebilirsin hem de tok tutar.