Nadiss 4 aylık bebegım kuzenım 5 aylıkken ek gıdaya geçmişti doktor öyle demiş öyle yaptı bende bebegım ek gıdaya gececegı sırada doktora mı götürmem lazım illa ki ? Direk kendince geçişinizi yaptınız mı
Mina0607 Nadiss 5 ay kontrolünde dedi bana doktor yavas yavas ver diye. Ben ztn 4,5ta az az veriyodm günde bir kere 5ten snra kahvaltı ve ve sebze olarak 2 kere vermeye başladım
Scorpion07 Nadiss doktor kontorlünde gitmeniz daha iyi olur. Biz 6 ayına 1 hafta kala başladık. Erken ek gıdaya başlama kilo kaybından dolayı olabiliyor diye biliyorum ☺️