2907202067 Kızlar 4 ay 17 günlüğüz. Oğlumun alttaki iki dışını.resmen görüyorum uçları çıkmış bile sizde durumlar nasıl. Eli sürekli ağzında erken çıkaran varmı tamamen ne zaman çıkar
metehnn 2907202067 tam 6 aylık oldı bi tane patlattı dieride çıktı çıkıcak ucundaysa eger patlar kesim bizimkide bi baktım ucunda akşamına patlatmıştı 😊
eylullbilginn Kızımın tam 7 ay 15 günlükken çıkmıştı alt iki diş tam büyümesi 1 ayı bulmuştu onlar normal boyutuna ulaştığı an ise üst iki diş patlamıştı şimdi de oğlum 7 aylıkken patlattı tam ablasıyla aynı gidiyor bakalım nasıl olacak
2907202067 zayce35- benimkide çok salyalı eli sürekli ağzında görüyorum dışı var hatta dişleri 😃 eşimde erken çıkarmış kayinvalidem öyle.diyor benim kardeşimde öyle acaba genlerden gelen biseymi 😀
zayce35- 2907202067 ben 1 yasında çıkarmışım ilk dişimi belki de bana çekmiştir 🤣 sağlık olsun ne diyelim elbet cıkacak o dişler 🤍
iki_tospik_annesiii 2907202067 7 aylığız 4 tane dişimiz war 😊 ikitane alt 4 aylıkken çıkartırdı şimdi 2 üsttekiler çıktı
iki_tospik_annesiii 2907202067 agrı falan var cnm malesf çok huysuz uyku falan asla ve asla yok bizde sürekli ağlıyor eli ağzında kucaktan inmek istemiyor.
2907202067 iki_tospik_annesiii ilk zamandaki öyleydi bizde de eli ağzında ağzına biseyler istiyo ama.huysuzlugu falan yok Allaha sukur
minnosunannesi06 2907202067 8 aylikken 1 disini çıkarttı 9 aylikken 3 tane birden patlatti şimdi üst yan dişleri bekliyoruz belli cikicagi😊😊
iki_tospik_annesiii 2907202067 çok şükür cnm🤲 Bizimde ateş ishal falan olmadı ama öbür türlü çok zorluk çekiyoeuz
zeynnep 2907202067 4 aylıkken çıkardı şimdi 5 aylık gulunce çok güzel görünüyor ama çok sinirli ve ağzı çok sulu.
Defnebelisinannesi 2907202067 8 ay 10 gunlukken 1 hafta içinde 2 diş birden çıkardı şuan 9 bucuk aylık yanlar geliyo sanırım dişler geldikçe daha zorlaşıyor sürekli ısırmak istiyo