Merhaba güzel anneler 2. Ayımızda kalça çıkıklığı muayenesi olacağımızı hatırlattı ebemiz. Bu süreçte devlet hastanesine gitmek istemiyorum. Özel birkaç hastane aradım fiyat bilgisi sormak için, hastaneye geldiğinizde buradaki bankolardan fiyatı öğrenebilirsiniz dedi hepsi. Yani insanlar nasılsa oraya kadar gitmişken yaptıralım ne kadarsa ne kadar diyecekleri için bence söylemiyorlar. Ama bende ufakta olsa fikir sahibi olmak istiyorum. Aranızda özelde kalça çıkıklığı muayenesi yaptıran var mı? Ne kadara yaptırdınız? Şimdiden teşekkürler 😍