Dogabebekkk illa gün aşırı yaptırmana gerek yok. Bende yazın gün aşırı yaptırırdım kışın 2 3 güne bir yıkıyorum. Evim aşırı sıcak olmasına rağmen yinede günlük yıkamıyorum. Yazında mecbur hergün yıkıyorum evim çok sıcak olduğundan dolauı terliyor. Biraz vücudunun kirli kalmasına da ihtiyacı var diye düşünüyorum.