edinamoreno tugceerva06 yaaa bende çok merak ediyorum 2 ay olacak bende silmeye yıkamaya korkuyorum senin cevaplarından çalayım bari 😅😅😘❤️
Ruzgarbaby tugceerva06 kaynamız ılımış suyla mendillerini bandırıp siliyorum ve yüzüne mustele yağı sürüyorum her sabah 3.5 aylık bebeğim 🥰
Organiktavuk tugceerva06 ıslak mendil ya da pamuğu ılık suyla ıslatıp siliyordum canım boynunun altını falan birazcık büyüyünce lavaboda yıkamaya başladık burnunu falan temizleyince çok seviyordu
tugceerva06 Sum87 hii bende öyle yapıyorum canım sağol ilk olunca bebişko doğru mu yapıyorum hissi oluyor devamlı 🤗