yaseminyaren aaaa aynı biz🥳 4 ay 28 gunluguz, geçen hafta doktoruma sorduğumda SEN GECELERİ KALKİP ACİKİYOR MUSUN? demiş ve gülmüştü😬 bugüne kadar bende hep geceleri, 3-4 civarı mama yapıp geri yatırıyorum hala da devam ediyorum inatla. İçim vicdanım dürtüyor sonra aç kaldı çocuğum diye😬 doktor her ne kadar kaldırma artık dese de; gece uykusuna geçiş 9 olup ta sabahın 8ine kadar uyanmiyor kaldı ki bende bu durumda rahat durmuyorum, bir sefer karnını doyuruyorum sabaha karşı 4 gibi. Ama neye kime inanıp ya da vicdan-döngü arasında sıkıştım kaldım🤦🏼♀️