Merhaba sevgili anneler 🙋♀️ Benim kızım 5 ay 8 günlük doğduğundan beri mama içiyor akşam 9da uyuyor sabah 7-8 arası uyanıyor gece ve gündüzü ayirt etmeye başladığindan beri bende kendimce uyku rutini olusturdum cok sükür iyi suan gunduzleri bu aralar en fazla yarim saat uyuyor oda diş donemine girdigimiz icin etki etti sanırım.
Ve artık ilgisini çeken şeyler olduğu için geceleri uyanmıyor çok nadir uyanır emziği için veririm ve geri uyur . Bir kaç defa uyandırdım geceleri karnını doğurmak için ama cok ağladı istemedi emmek yaptığım mamalar boşa gitti ve altını değiştirmek için de kaldırdığımda çok kötü tepkiler aldım 🙈 Bende birdaha uyandirmadim doğrumu yapıyorum acaba 😏 Siz geceleri uyandırıyormusunuz yoksa kendisinin uyanmasını mi bekliyorsunuz?
Not= Yeni doğan bebekler icin sormuyorum çünkü onlar 2 -3 saatte bir emmeleri gerekiyor. Teşekkürler şimdiden 🙋♀️☺