Deletedmom4440 Olivki ya geçmiş olsun baya yüksekmiş Allah şifa versin inşallah Bence bu gece değil hastanede serum tedavisi isteyin evde geçecek gibi değil bizimkisi 25 ti 3 ayrı iğne ile zor düştü ateşi 🤷♀️
Olivki Deletedmom4440 evet sureklı ates cıkıyor dusuruyoruz. Şimdi hastanedeyiz, yarın taburcu olabiliriz inşallah🙏🏻
BurcuKucuk Çok geçmiş olsun Rabbim Şafi ismi ile tez zamanda hayırlı acil şifalar versin İnşAllah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Olivki Sibel22 hayır halen yuksek 38civarında bu gece de hastanedeyız. Lutfen dua edın hemen iyileşsin oglum🙏🏻
Deletedmom4 Olivki çok geçmiş 9lsun cep kanda enfeksiyon büyük ihtimalle yüksek çıkmıştır ondan çok geçmiş olsun cnm 🙏