Serife00 ben kırkı çıktıktan sonra bir sürü dişlik aldım bazen oynadı bazen oynamadı tabi😌doktora sormustum dişler oluşuyormuş cok normal demişti. Bebeğim 6aylık ve 4 diş cıkardı. Ben ilaç sevmiyorum sızma zeytinyağına 10 adet karanfil dövüp karıştırıyorum ( içine 3-4 damla karanfil yagı). Birde soğanı cam rendede rendeliyorum içine 5-6 damla karanfil yagı . Bu ikisini sürekli sürerim hem diş etini rahatlatıyor hemde sakinleştiriyor. Sürekli buzdolabında saklıyorum cok iyi geliyor 🥰