Merhabalar. 2 ay 9 günlük oğlum yaklaşık 40 gündür kakasını 3 ile 5 gün arasında yapıyordu. Dünden beri günde 3 defa yapmaya başladı. Son iki bezinde biraz suluydu. Doktora da gidemiyoruz malum. Bu durumla karşı karşıya gelen var mı? Doktora gitmeli miyim sizce?