as_cn Kıymetli annelerim, biz bu ayın başında rota aşısını yaptirdik kızıma. Persembe gunu de 4.ay aşıları var. Rota aşısının yapıldığı ay başka aşı yapılabilir mi? Bilgisi olan var mı?
Ayazpoyraz1 as_cn ben gene yapilmiyor diye biliyorum hatta 5 ay da 2. Dozunu vurucaktik ama 6 ayini doldurmasina 1 hafta varken aklima geldi ve ebe keske daha once soleseydin 2 asi arasinda ara olmasi gerrkuyor dedi heme yaptik 6 ay asimizi 6. Ayimizin sonunda yapicaz mecbur ara olmasi icin.
1485 as_cn yapılmıyor diye biliyorum. Hatta yarın ben rota aşısı yapacam oğluma ebemi aradım söyledim o da diger aşılar arasında 1 ay oldu mu dedi evet dedim tamam o zaman yapabilirsin demişti
Fadikfs as_cn evet biz rotavirüs 2. Dozumuzu olduk geçen gün sonra sağlık ocağından aradılar 4. Ay aşısı var diye ebede doktorda aynı gün yaptırabilirsin dedi
allypa Yapıldığı ay içerisinde değil de aralarında en az 15 gün varsa problem olacağını düşünmüyorum.Aşı yaptıracağınız sağlık kuruluşuna sorabilirsiniz yardımcı olacaklardır.İçiniz rahat olmasını istiyorsan aşı yapacağın yerde 4. ay aşısını bir hafta erteleyin.
as_cn Çok tesekkur ederim yanitlariniz icin annelerim. Bugün bi saglik ocağındaki ebemi arayıp sorayım en iyisi. 🦋
Dlkhsna as_cn canım biz 2 ayda aynı gün diğer asilarla birlikte yaptrdik 4 aydaki de aynı gün olacak öyle tarih verdiler ☺️
as_cn Dlkhsna Tontisimm öyle mi yapilmiyor olsa kimse o riski almaz sanirim 😊 çok tesekkur ederim annelerim 🌺