Cilek Tefalin 6.6bar kazanlı ütüsünü düşünüyorum kullanıp memnun kalan varmı? Yoksa philips mi kızlar
Mrv-_- Cilek bende tefal vardı 3 sene sonunda su haznesi göstergesi bozuldu, geçen sene 500tl istediler tamirine öyle kaldı.. zaten aldığımda 900tl miydi neydi, yazık oldu.