Oslemosguu İyi akşamlar kızlar, Doğum sonrası 2. Adet oluşum ama günlerdir ara ara lekeleme oluyor sökülemiyorum ilk defa böyle oluyor kanamam olmuyor sizce doktora gitmelimiyim Doğum sonrası normal mi
Htckr Oslemosguu oh maşallah ben doğum yapalı 6 ay oldu ve hala hasta olmadım bazı insanlar geç oluyormuş doktorum söyledi sizinki de normaldir heralde düzene girer