Berfinyusuf16 Bide benim kizim yurumeye calisirken bikackez dustu korkmustu sanirim bi hocayada okutturduk bir hafta icinde yurudu cok sukur
Mom010 Berfinyusuf16 bende goturmustum 15 aylıkken o bolurm 18 aya kadar normal dedi pandemi oldugu için korkuyorum hastaneye gitmeye
mehtap92 Şu postlara ay olarak küçük olup şunu başardı bunu başardı diyerek yazanlara cidden şaşırıyorum. Bu postu açan anne zaten endişeli oluyor yeterince. Marifet dimi erken olması. Maşallah yani yazmasanız içinizde mi kalıyor 😂
Berfinyusuf16 Sltan45_a onuda yapiyolarmis ama ben yapmadim.annem goturmustu kizimi dua falan okutturmustu oyle canim