yaseminblge Kızım nasipse 28 aralık çta 1 yaşına giriyor. Ona güzel bir doğum günü hediyesi almak istiyorum. Aklımda bebek var. Ama nasıl bir bebek🙄😂 önerilere açığım. Bebek dışında da önerilere açığım..
Limonlukekim yaseminblge et bebek olabilir bu 60/70cm liklerden. Benim kız kardeşim hediye etti kızıma et bebek yanlış hatırlamıyorsam 70cm di. Ben de Adidas ayakkabı aldım hediye olarak. Babası da sallanan at değişik bi Lego bir kaç kitap mont kıyafet falan bir sürü şey aldı.
yaseminblge annediyebiri baby alive düşünüyorum aklımda o var zaten ama malum fiyatları uçuk. Legomuz var şuanlık sadece birbirine çarpıp gülüyoruz😂🤗
E_seker Biz müzikli, ışıklı kar küresi almıştık, çok sevmişti hala çok seviyor. Tabi alıp sürekli oynamalık bir hediye değil ama bir yerde görmüş çok hoşuna gitmişti. Hala ara ara açıp izliyoruz
Bsrylmz yaseminblge [url=https://hizliresim.com/3e63gW][img]https://i.hizliresim.com/3e63gW.png[/img][/url] ebeveyn kontrollü bisiklet olarak aratabilirsiniz biz daha uyguna 150tl civarına almıştık farklı modelini baya kullanışlı ☺️
yaseminblge Limonlukekim benim eski bebeğimle oynuyo hatta kendi tulumunu giydirdim bebeğe. Ama kocaman o yüzden onun daha rahat oynayacağı Bi bebek istiyorum. Eşimle beraber tek hediye almaya karar verdik 😂
AselLilam13 Bizim kızında 2 ay sonra doğum günü biz oyuncak almadık kırılır kalmaz diye eşimle altın küpe aldık daha kalıcı olsun istedik
Bsrylmz yaseminblge doğrudur bişey diyemeyeceğim benim kızım çok seviyor, kızınıza da hayırlı güzel ömürler diliyorum 🌸
yaseminblge AselLilam13 benm kızım kulakları ile çok oynuyor o yüzden biraz aklı başına gelsin o zaman belki deldirebilirim.