Gulbeste Merhaba Dr besin alerjisi olan çocuğum için rota aşısını önermedi ve kolik bulguları arttırabileceğini söyledi gastroenteroloji dr ile görüşün dedi besin alerjisi olan bebeklerinize rota aşısı yaptırdınız mı?
Symailay Gulbeste benim kızımda da süt ve süt ürünleri alerjisi çıktı 2.ayı doldurduk şimdi aşı zamanı geliyor internetten bununla ilgili video izledim ve bir sürü yazdı okudum çoğu kişi önermiyor ama benim doktorum yapılacaklara yazmış çok kararsızım burada bekleyeyim bende😒
Armancc Gulbeste alerji doktoruyla görüştüm bizim bugun ikinci doz yapıldı bir sıkıntı olmayacagını söyledi
Kubrasel05_09 Benim bebeğim kolik alerjisi yok ama ben ilk dozunu yaptırdım doktorumuz yapılması gerektiğini söyledi çok şükür bi sıkıntı da olmadı