Zeynep_adem58 Seda1208 oglum var 1 tane baya sanci cekmistim bn ama dogumum cok kolay olmustu hayurla saglikla gelsinler insallah
Zeynep_adem58 eylullbilginn 2. Dogum ne kadar cabuk masallah banada dua edermisiniz insallah bende boyle carcabuk kurtaririm
Zeynep_adem58 Aslancikk eltimim 1 . Dogimu o kadar kolay olmuski 2. De öldum dedi cok ince ayrintina kadar anlatti artik anlatma dedim korkuyorym diye 😔bnimde ilk kolay oldu ama 2. Nasil olur bilmiyorum
eylullbilginn Seda1208 inşaAllah canım rabbim bir avazda kurtarsın hemen biter hiçbir şey anlamazsın umarım sağlıkla kavuş bebişine
Aslancikk Zeynep_adem58 her kadının doğumu kendine özeldir herkes aynı olcak diye bişey yok canim..beslenmeme dikkat et yürüyüş yap kolay doğumun olur ins
Sevimliannee Zeynep_adem58 kişiden kişiye degişir sanırım. Ama benim inanılmaz kolay oldu.2,5saatte nerdeyse hiç sancısız dogum yaptım😂