Torotop 5 haftalık hamileyim ve canım aşırı pastırma cekti 110 gr yedim ve sonradan internete baktım ki zararlıymıs düşüge sebeb oluyor bebegln kusurlu olmasına sebeb oluyormus napsam lazım 🥺🥺🥺
Emineyilmazz Torotop pastırma düşüğe sebep olmaz sadece çiğ olduğu için yeme bence ya da kızart hafiif
Deletedmom14 Torotop bende pastirmali pideye aş ermistim .gece 10 da bi pideciye yalvar yakar yaptırmıştık .bikereden.bisey olmaz korkma
Tuba Torotop annemde kardeşimde aşerip yemiş bir şey olmamış çok şükür. bir daha yememeye bakın ve içinizi rahatlatmak amaçlı doktora toksoplazma için kan verebilirsiniz
Rojgl Torotop Torotop kötü bir anne olsan arastirmazdin düşünmez daha fazla yer din bukadr acimasiz olma canım kendine karşı bir kere yiyorsun bir sorun olmaz bence bir sonraki adiminda doktoruna danisip yiyeceklerini ve yemiyeceklerini sorabilirsin💜
Torotop Deletedmom14 pişmiş yemişin ama ben pişmeden yedim salak gbi çok kötü bi anneyim ben ya netten baktım seytan dürttü kötü seyler yazıyor korktum
Emineyilmazz Torotop ya bişi olmaz Canan Karatay, "Eski geleneksel usulle yapılan pastırma, en sağlıklı ettir, çiğ olarak bol bol tüketilebilir”
Torotop Emineyilmazz yaa inşallaj çok korktum ya çok ne kadar kötü bi anneyim ben ya önceden neden araştırıp bakmadıysam
kutsalmavi Torotop kendine gel lütfen. Kötü falan değilsin. Harika bir annesin. Kendine empoze olarak ben kötüyüm diye yüklemekten vazgeç. Şimdi moralini düşürdüysen bebişin asıl en çok onda etkilenir. Moralini yüksek tuut. Minnoşun canı istedi demekki yedin oldu bitti🙈
Torotop Emineyilmazz kız vallahi ya ilk çocuğumda o kadar dikkatli ve sağlıklı seyler yedim ki bunda nedense canım aşırı cekti ayy ağzım kopaydı
Torotop kutsalmavi ya vallahi kase kase yoğurt yiyorum sanki faydası olacak gbi daha beş haftalık benim bi anlık can cekintim yüzünden allahım sen koru kızlar dua edin benim için lütfen 🙏