minnosunannesi06 Kızlar bisey sormak istiyorum folyo harf balonlarinin hepsi helyum gazıyla sisirse uçar mi ?? Acaba perşembe oglumun dogum günü varda aldim ben de ondan soruyorum ona göre sisircem
Mrsde05 minnosunannesi06 harf balon bizimki de ama çiçekçide normal hava ile şişirdik aparat aldık iki tane ip ile tavana astık 2 aydır olduğu gibi duruyor
Onsubatikibinondokuz minnosunannesi06 evet canım helyumla şişirirsen normal balon bile olsa uçar ama iniyor belli bir süre sonra hemen inmez yinede şişirme yerini güzel kapatın durur bi süre zaten işin esprisi boşan değil içindeki vaka helyumu neye basarsan bas uçurur havadan daha hafif bir gaz olduğu için
Onsubatikibinondokuz Mrsde05 normal şişirince duruyor da helyum belli bi süre sonra uçuyor sürekli tavanda durduğundan beton çekiyor havasını ister istemez