Badeekus canım doğumdan sonra süt üretimini sağlayan hormon, adet olmamızı sağlayan hormonu baskıladığı için adet düzensizlikleri yada olamama normal kabul ediliyor ilk bir yıl. Adet olmamak yumurtlama olmadığı anlamına gelmiyor ama. Yani süt korur diye bir durum söz konusu değil. Adet olmadan da hamile kalma durumu çok sık oluyor.