Nilguny Kiziveannesii teklisi 160 tl şuan baktım meme reddi yaşıyorsanız sütünüzün azalmaması için değer bence en azından tekrar memeye dönene kadar mama yerine anne sütü vermiş olursunuz. Dediğim gibi veremem o kadar derseniz çok fazla ikinci elleride var onlara bakabilirsiniz.
Cinarinannesi06 Kiziveannesii bebeginizi hoplatarak kucaginizda yuruyerek emzirmeyi deneyin. Uykuya dalacagi zaman yada yeni uyanmisken emzirin mutlaka. Bir de stres yapmayın hep gecici oldugunu dusunun ve pes etmeyin. Tabi hic emmiyorsa sutunuzu sagin. Ben de yasadim ise yaramisti bunlar. Kolay gelsin.
PortakalliKahve Ben çok memnun kalmadım uzun vadede çok can acıtıcı oluyor. Göğüs uçlarını fazlaca şişiriyor hem canım acıdı hemde büyütüp içine aldığı için verimsiz sağdı. Hem emzirip hem sağmak için olabilir belki ama sadece sağım için tavsiye etmem.
Cinarinannesi06 PortakalliKahve peki yeni emzirddiginiz zamanlardami sağım yaptınız? Ben bebehim yenindogdugunda sagim yaparken goguslerim cok aciyordu, fakat simdi hissetmiyorum bile. Kac aylik acaba bebeginiz
PortakalliKahve Cinarinannesi06 46 günlük bebeğim ilk doğduğu zamanlar meme kabul etmedi sağarak besledim başlarda sıkıntı yoktu ama dediğim gibi uzun süre kullanınca göğüs uçlarını çok çıkarttı şişmiş gibi. Emzirmeye başlayınca da nadiren sağdım ama uçlarındaki sorun devam ediyor