Eşimle 1 buçuk yıldır evliyiz nişanlılık sürecimizde ve evliliğin ilk ayları cok iyiydi ama zaman geçtikçe gerçek yüzünü ortaya çıkardı sürekli sorun yaratıyor sorun olmayacak seyleri bile sorun.haline getiriyor. Alkolü yok biliyordum evlendik her fırsatında alkol kullanır hale geldi. Konuştum güzellikle olmadi tartıştık olmadı ailesine de anlattım durumu ama yine olmadı.. ben ne yapacağım ?