Bsm Canlar 2 yaş beslenme durumunuz nasıl kaç saatte bir yediriyorsunuz oğlum zayıf bi çocuk 4 saatte bir yediriyorum aralarda kuruyemiş yiyor toplam 3 ana 1 ara öğün siz ne yapıyorsunuz az mı beslenme saati
damlahira Bsm Artık bizler gibi yiyebiliyorlar bence saate gerek yok ya sabah beraber kahvaltı yapıyoruz sonra ona meyve yada kuruyemiş öğlen uykusu için süt yada mama sonra kalkınca çorba yoğurt sonra akşam yemeği öğlenle akşam yemeği arasi çok doyurucu birşey vermiyorum ki akşam güzel yesin bu şekilde gece yatarken yine mama yada muhallebi tarzı birşey
2prematureannesi Bsm 3 ana 3 ara olmak üzere 6 öğün yiyor ama şimdi 4 5 öğüne düştük artık eskisi kadar yemiyor
Deletedmom9 Bsm Ana yada ara öğün olarak bakmıyorum ben aslında ama siz öğün olarak sormuşsunuz şöyle bizimde sabah öğle akşam ana öğün aralarda ara öğün. Ara öğünde de ne isterse ne kadar isterse o kadar veriyorum meyve oluyor atıştırmalık oluyor kek yaparsam kek yer keyfine göre. Bu aralar yemede sorunlar var genelde bu şekilde.
Asilismom Saatler yapmanın bı anlamı yok 3 ana 2ara öğün yemesi yeyerli zaten artık biz büyükler gibi besleniyorlar çokta saate bağlı kalma 🙂
Bsm Asilismom doğru düZgün yemeyince inanın şaştım kendime böyle bir periyot çizdim doğrumu Onuda bilmiyorum
Aminegokce Sabah kahvaltı öğle çorba yemek ikindi ufak atıştırmalık akşam yemeği uyumadan önce de meyve, bazen meyveyi püre olarak karadut özü veya pekmez bebe bisküvisi hem doyurucu olsun hemde belki kilo alır diye yedirip yarım saat sonra da uyutuyorum.
damlahira Deletedmom9 Benimde sorunlu ya aslında çok güzel yiyen bir çocuktu artık yemek seçiyor sizde de öyle birşey mj
Bsm Deletedmom9 teşekkür ederim bizim bebiş çok aşırı hareketli ondan mo bilmiyorum birde yemekten sonda hemen kakasını yapıyor o etkili mi acaba bilemiyorum ama kilo almıyor ana öğünler fena değil zorla veriyorum
Deletedmom9 damlahira Tabii benimde oğlum gayet iyi yiyordu ama şimdi gördüğü an kaçıyor dönemsel bir şey ama dert etmeyin çokta yesin diye zorlamayın.
damlahira Deletedmom9 Annelik işte ne kadar takmamaya çalışsam da istiyorum ki eskisi.gibi güzel yesin asla zorlamam
Belinayyy Bsm bizimle birlikte 3 öğün yiyor 2 ara öğün veriyorum birde uyumadan once yoğurt yediriyorum yada süt veriyorum
Annesirintugceuzun Bsm Biz sabah kahvaltı ediyoruz. Öğle uykusuna yatmadan önce elma yiyor. Uyuyup kalkınca çorba yiyor. Sonra süt ile kek yedi mesela bugün. Sonra akşam yemeği, sonra kuru üzüm, hurma ve ceviz, son olarak muz ve kapanış. 👌
Sibosunnannesi Bsm benim kızım 20 aylık biz 3 ana öğün 3 ara öğün yapıyoruz uykuya dalarken de bi biberon süt içiyor☺️