Kızlar normal elle bakildi normal herseh ama usg cekilsin dedi onlada bakalim orada randevuyla calisiyomus gün atti ama bende virusden dolayi 2 ci kez gtmek istemiyorum ne yapmam lazım sizce sizin kontroller nasıldı elle bakilip normal diyip usg de sorun çıktımı