Kızlar merhaba.. Bebegim 2. yaş 3 aylık.. Hala konuşmuyor.. Yani var söylegi kelimeler ama cümle yok.. Anne yerine mama baba yok koyun kuş dede. Görsel hafızası çok iyi.. Eşleştirme oynarken bir kere söylemem yeterli oluyor.. Sordgmda hemen yerini gösteriyor çok meraklı sürekli soruyor ögrenmek istiyor.. Ben sordgmda anlamadıgım bişeyler söylüyor.. Çevremdekiler erkek çocgu gec konuşur dyo. Doktorumza sordm.. 3 yaşına kadr konuşur diyo.. Bide 1 yaşında erkek kardes var acaba kıskançlık yapıp konuşmakmı istemiyor.. Bilemiyorum.. Başına gelen?