Merhaba benim kızım da 2 ocak doğumlu😍 aşırı hareketli asla durmak yok. 10.5 aylıkkken ufak ufak yürümeye başladı. Baba dede mama meme diyo şimdilik. Yeme konusunda anne sütü ve ek gıda olarak ilerliyoruz. Şu an için sıkıntımız yok. Gece uykuları çok bölük pörçük sık uyanması var. İlgi delisi 🤓