Hatice2626
Benim oğlum da 22 aylıkken bıraktı . Çok zorlandım . Konuşarak aylarca denedim olmadı , baktım konuşma geriliği var . Emziği sirkeye batırdım afiyetle emdi , ucunu kestim komple ağzına soktu silikon olduğu için . Ben de son çare saç dolayıp pis olmuş dedim ve birdaha ağzına sürmedi . Belki doğru bir yol değildi ama emziği bıraktı konuşmaya başladı şu anda baya benimle konuşuyor herşeyi . Vazgeçmeyin derim ağlarsa bile zamanla alışır .