Eta21 ya resmen kendimi gördüm okurken. Aynı ben de senin gibiydim çoook korkuyordum, alt bölgem konusunda çok hassasım gerçekten. 4 ay oldu doğum yapalı, 1 ay ne oturabildim, ne kalkabildim. 35 gün sürdü kanamam. Sonrası da az az geldi. Baticonla temizledim her tuvalet sonrası. Furacin kullandım. Birde bende doğumda zorlanmadan kaynaklı hemoroid de başladı onun için de krem kullanıyordum 😑 müthiş ağrılarım oluyordu. Annem sezaryen olsan daha az acı çekersin diyordu bana. Gerçekten normal değil de sezaryen yapmış gibiydim yürürken iki büklüm yürüyordum çok zor doğruluyordum. Ayy o günleri hatırlayınca bi kötü oldum 🥴
gerçekten o zamanlar hiç geçmeyecek gibi geliyo ama geçiyo. 40.günde doktora gittim. Bende sadece içten dikiş vardı, dıştan yoktu. Onlar da kaynamıştı. Doktor önce alttan muayene etti, dikişlere baktı sonra yine alttan ultrason cihazıyla baktı, sonra karnımdan baktı. Herşey normal korunmalı bir şekilde ilişkiye girebilirsin dedi ama ben bir türlü cesaret edemedim. 🥴
Ancak 2.ay sonunda girebildim o da korka korka. Ama o kadar da korkup çekinecek birşey yokmuş. Ağrılarım bittğinde anlıyorsun tabi bunu