Eta21 kuzum aynılarını ben de yaşadım. Burada yazdıklarının ben 2 ay olana kadar dikişlerim mi açıldı diye evin içinde isyandaydım. Herkesin doğumu , yaşadıkları , yapısı farklı bazıları Bi günde iyileşir bazıları aylar bulur bu yüzden olumsuz yorumları kafana takıp kendini üzme çünkü aynısını bende yaşadım canım. Benim 5. ay hala hassasiyet var. Doğum sonrası dikişler çok zor oldu. Dediğin gibi ara ara kanamalar 2. Aya kadar devam etti. Ama kırkın çıkınca sen Bi kontrole git canım hem ultrasonla hem de alttan muayene ediyor. Ben 3 defa kontrole gittim 25. Gün olana kadar hepsi normal sıkıntı yok dedi. Ama ağrım acım 3 ay olana kadar devam etti. Hala hassasiyet var em som gittiğim doktor tamamen iyileşmen 6 ayı bulur demişti çünkü hem kesim hem yırtığım var iç dış dikişim fazla