Asel0309 Esmakyt Yeğenim var 28 şubat doğumlu çok tatlı 😁 hareketli, eğlenceli 😂 Tuvaletini söylemeye basladı. Cümle kurabiliyor. Kızıma çom tatlı abla oldu 😁 ona ceee-e nasıl oynanır öğretiyor. (3,5 aylık kızım var) Yeğenimi de öz kızım gibi çok severim 😍
SerpilG Asel0309 11 şubat doğumlu kızım cümle kurmuyor ya. Kuruyorsada ben anlamıyorum bişeyler söylüyor ama çözemiyorum 🤭
Asel0309 SerpilG Olsun her çocugun gelişimi farklıdır. İnanın ben kendi çocuğumdan yeğenimdeki tepkileri beklemiyorum. Örneğin yeğenime 1 aylıkken dil çıkarıyordum. Oda bana dil çıkartıyordu hemde takıntılı bir biçimde sürekli yani beni taklit ediyordu. Ama kendi kızım benim bu davranışıma 2-2,5 aylıkken cevap verdi hemde öyle takmadı dil çıkardım dil çıkardı sonra ben devam ettim o etrafındaki başka şeylere yöneldi. Velhasıl her çocuk farklı 😊