Kızlar oğlum doğduğunda 17 gün küvezde yattı hergün sağıp sütümü götürdüm eve geldiğinde emzirmeye calışdım ama birtürlü göğsümü tutmadı ucu kücükdür dedik gögüs ucu aldık yok sağıp vereyim dedim busefer onuda almadı mama verdik yapacak birşey yok dedim. Uykuda bile tutturmaya calışdım emzirmeye calışdım olmadı. Emzik tutmuyor Aventin emziklerini denedim yok diğer emzik markalarını denedim yok en ucuzundan pahalasına hepsini denedim ama yok. Buseferde biberon tutmk istemiyor ilk doğduğunda weenin cam biberonunu kullandım sonra o kırılınca süt sağma pompasının içindeki biberonu kullandım birsüre hiç bir sorun yoktu tutuyordu ama şu son 1 aydır istemiyor elleriyle biberonu itiriyor resmen kafayı yeöek üzereyim ne yapacağımı şaşırdım … 4 aylık bebek ne anlıyorda biberon seçiyor ya 🤔😭🤣 cidden artık ağlanacak halime gülüyorum yazmasam olmazdı kusura bakmayın. (Emzik için bir fikri olan yazabilir) bari onu tturayım 🤣