Normal doğum yaptım ama her iki doğumunda da sancım olmadı ilk oğlum 42 haftalık doğdu suni samciyla ikinci oğlumda 40+2dogdu ama o oligami ilaciyla ve ek olarak da suni sancıyla doğum yaptım ama çok zordu çok ağrı çektim doğumda zorlandigim içinde oğlum oksijensiz kaldı