Merhabalar İzmirli annelerim;
oğlum bir yaşına yeni bastı şimdiye kadar gelişimini takip eden bir çocuk doktorumuz vardı ama ben yeterince memnun değilim. Özellikle bu aralar sık sık kusmamız var oyüzden tavsiye edeceğiniz memnun kaldığınız çocuk doktoru var mi?