Deletedmom5151 lütfen kendine güven 9 ay boyunca bebeğini korudun şimdi dünyaya geldi tüm bunları Allah’ın İzniyle sen başardın. Sütüm az gelmiyor deme sürekli emzir emdikçe sütün ne kadar artacak göreceksin. Bebeğini doyur biraz bekle hafifçe sırtına vurarak sıvazlayarak gazını çıkar uyut. Onun acıkıp uyanmasını bekleme. Bir buçuk yada iki saate bir mutlaka doyur ki oda sen de rahat et. Lohusa olman dua okumana da engel değil her ihtiyaç duyduğunda oku. Bebek uyurken sen de mutlaka uyu ki hem sütün artsın hemde dinlenebil. Zamanla her şey çok daha kolay gelecek. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Güzel günler göstersin.