Beyzavolkanerhan 28 haftalıkken oldum şuan 33teyim. Biraz zor geçti benim ağrım nefes problemim oldu. Bir de ufak bebeğim olduğu için zorlandım tek başıma ama geçti çok şükür. Herhangi bir sorun kalmadı. Antikorları ürettik inşallah anne karnındaki bebeğin de antikor ürettiği söyleniyor net bilgi değil ama zaten bu illetle ilgili net hiçbir bilgi yok henüz. Boş su içerek atlattım diyebilirim bir de parol kullandım sadece ağrım olduğu zaman.