Bebeqime henuz teşis konulmadi ama sut ve sut urunu diyeti yapiyorum smilac kullaniyoduk nutricina ya gecis yaptik ama bikac gundur mama yemek istemiyo sizler mamayi yedirirken neler yapiyosuniz inanin esimle maymuna dondur yesin dye cabalamakdan sizler neler yapiyosunuz fikirlerinize ihtiyacim var 😖