Melikederinakinnn Hanımefendi bu kadar kasıp cinselliği de hayatı da zehir etmiş oluyorsunuz kendinize,millete.İlişki başında kontrolle takılan prezervatifle hamile kalan %1 ilk dilimin nasibinde varsa olmustur zaten.Kasmayın önlemi üçe beşe çıkarıp hem eşimize hem kendimize ilişkiyi yarım hale getirmeye gerek yok diye düşünüyorum.Birazda rahat olmak lazım.Kaldı ki geri çekilme korunma yöntemi değil 🙂 Demem o ki bir yöntem yeterli,doğru kullanılırsa…