DilaraYigit1 benim kaynanam birini doğurmuş 3 ay sonra hamile kalmış. Aralarında bir yaş bile yok. Kadın evlenmiş ilk gece hamile kalmış sonra hemen bir daha 3 yıl adet görmedim ben diye dalga geçer hatta. Ilk 3 ay zorlandım ondan sonra öyle böyle gitti der iyiki olmuş der. Elbetteki zorlanırsın ama annelik öyle yüce bir şey ki ne kadar yük binerse binsin sırtına kaldırıyorsun. Onların tek ihtiyacı sensin zaten sende sevginle ilginle yetersin. Belki ilk zamanlar çok ağlarsın çok darlanirsin ama sonra oh be dersin. Ikisi bir aradan çıkar okula beraber başlarlar birbirlerine yoldaş olurlar. Hem oldum olası birbirlerini görecekleri için kıskançlık nedir bilmezler. Merak etme sen çok güçlü bir annesin ikisine de yetersin. Bebişlerinle sağlıklı huzurlu günleriniz olur inşallah. Allah acılarını göstermesin canım. Hayırlı uğurlu olsun.