Eymiiii Benim sezeryan dikişlerimde solucan gb şişlik var 5.5 ay oldu doğum yapalı bunşar geçer mü acaba ?
Eymiiii Betul055 Kiziminannesi ilkgozagrimm Busbus2684 Mina19 Kiziminannesi ilkgozagrimm bu konuyu doktoruma sordum ve contratubex merhemi sürmemi söyledi gerçekten işe yaradı şişlik baya azaldı kırmızı morlukta azaldı ihtiyaç duyanlar kesinlikle kullansın bana fayda etti çok şükür 🙏🏻
Eymiiii Kiziminannesi yani vücutla mı alakalı acaba anlamadım arkadaşlarımın dümdüz deri GB kaynaşmış benimki kormızolı morlu bir çıkıntı içim bir hoş oluyor vala
Eymiiii Busbus2684 evet benimde kaşınıyor çok fena contratubex sürdünüz mü ben düzenli kullanmadım ondan oldu galiba doktor bir şey dedi mi size
Busbus2684 Eymiiii hayır canım doktor bana öyle bişey demedi, bi süre pansuman yaptım mikrop kapmasın diye sonra başka bişey yapmadım
Mina19 Eymiiii evet deriyle alakalı. Benim daha önceki dikiş izlerimde öyle. Sezaryen izimin de öyle olcağını biliyordum ve öyle de oldu🤷🏼♀️ 3,4 seneye biraz geçiyor şişliği ve çıkıntısı
Kiziminannesi Eymiiii benimde öyle hatta sertlik var doktor zamanla geçer dedi ama hala o bölgede uyuşukluk var hissetmiyorum kaşırken ama aşırı kaşıma isteği duyuyorum 🙈