Habibe08 İkimizinde 1 ocak dogum gunu sizce ne alayim aklima hicbisey gelmiyo klasik seyleride sevmem fazla degisik fikri olan varmi acaba
Yarendarendeli Habibe08 benim eşim nostalji hastası ben doğum günün de plak çalar almayı düşünüyorum hatta buldumda, çanta gibi elde taşınıyor Bluetooth telefona da bağlanıyor çok hoş 😊 sana da fikir olsun
Balli_pastamm Habibe08 Tesbih kullanıyorsa eğer geçen sosyal medyada gördüm Her tesbih tanesinin içine bebeğinizin saç telinden koyuyorlar çok hoşuma gitmişti ama sayfayı kaybettim. Bı arastirin isterseniz
Metinazat Habibe08 üstte kalsın 😊 aynı tarihte eşimin de doğum günü var. Fikir veren olursa ben de faydalanabilir🙈😊
Oykubrcn Habibe08 benim eşiminde 1 Ocak kendim pasta yapacam ve eşortman takımı istiyordu bayadır beğendiği takımı alacam değişik değil ama bu zamanda ancak böyle oluyor😂
Habibe08 Balli_pastamm güzelde oglumun saçlarını mi kesmem gerekiyo bunun icin ama sade tesbihde olabilir evet teşekkürler
Habibe08 Metinazat valla simdiye kadar hediyelerim hep ozel seylerdi artik ugrascak vaktim yok ama cok siradanda olsun istemiyorum
Metinazat Habibe08 ayneenn. Zaten erkeklere çok fazla seçenek de yok. Artık aklıma birşey de gelmiyor. Kendim pasta yapayim desem ona da vaktim yok
Habibe08 Oykubrcn pastayi bilmiyom henuz belki alirim belki hic yapmam 😂😂 parfum istiyodu onuda aldi kendi bende kaldim ortada oylece
Habibe08 Balli_pastamm virüs doneminde berbere goturemiyoz babasinda beceremiyo bu sefer kesmişti heryeri farkli oldu