Muverrih kuzum benim de 14 aylik oglum var..burda dikis atmadiklari icin mi artik bilmiyorum ağrım cok oldu ..1 haftada anca toparladim kendimi..ayagim sürekli yüksekte durmasi lazimdi..tabiki ayaga kalkıyordum ama ne kadar cok kalkarsam o kadar cok iyilesme gecikir..kuzenim hic kaldirmamaya calisti ama ona kiyamadim hem cocuklar, yemek, ev..elimden geldigi kadar yardim ettim ona tabi o görmeden 😂görünce kiziyordu da…kisacasi ilk günler agri olacak kuzum bende iltihapta vardi gunde 3 kez iltihap icin 3 kez de agri icin ilac verdi…yanlis hareket yapsam yırtılma sesleri geliyordu ayagimdan..doktor cok sıkı sardigi icin belki agrim daha fazlaydi görmüşsündür sargiyi..hem yaraya baski yapti hemde parmaklari ayiracak kadar büyük topak bisekilde sardilar..sargiyi actim ama yaranun ustundeki hem kanamis hem de iltihap olfugu icin cok yandi canim ilk gun 4 tane agri kesici aldim 800 lukten..ama ne kadar cok dikkat edersen o kadar cabuk atlatırsın