4 ay 13 gunluk bebegim var kızlar. Ayın 1 inde 4 ay asısına gttiğimizde sadece 233 gram almıs. 3 cm de boydan almıs. 5733 tü kılosu. Bi tanııdık gordu bebegin cok zayıf dedi. Meme + mama gidiyoruz. Ama cokta kusmaya basladı. Suan azaldı eskısı gibide degl cok mama verdıgımde direk kusuyor hepsını. Eşim ek gıdaya baslayalım dıyor. Kılo almadıgı için. Bu ayda baslayan varmı kılo aldımı bebekleriniz?