Merhabalar, bebeğim 5 ay 28 günlük. Birkaç gün sonra ek gıdaya geçmem mi gerekiyor? Yoksa bu ayın sonunda mı? Ek olarak bebeğim gelişim olarak çok şükür güzel fakat bu ay az kilo alımı oldu, eskisi gibi emmek istemiyor. Sadece anne sütü alıyor. Yarın doktor randevumuz var fakat sizin deneyimlerinizi merak ettim.