ant331 Deletedmom0099 yok canım ver. Yazık günah bir yerleri agrirsa tepkileri ağlamak ve huysuzluk oluyor. Sen nasıl ağrı kesici iciyorsan oda içecek. Bende ilk başta vermeme taraftarı bir insandım. Şuan o günler geliyor vicdan azabı çekiyorum aglattigim vermediğim için. İlacı verip kendine gelince anlıyorum ki ağrısı dinmis
Eslemmomy Deletedmom0099 benim kızımda bayadir diş yüzünden kulak ağrısı çekiyor iki gündür dayanamadım günde bir defa verdim napayım çok ağlıyor yalvarıyor bana yardım et der gibi
Eslemmomy MasalsMommy senin kızın temmuz dogumlu 5 aylık demiştin sanırım demi bizde 5 ay 6 günlüğüz 1 aydır dişi bekliyoruz kulağa vuruyor artık yarın acilen doktora gidecem kulaklarını çok çekiyor
MasalsMommy Eslemmomy Calpol vermeyi denedin mi canım? Ağrısını geçirmiyor mu calpol? Ben 4. Aydan beri diş çeliyorum 🥺 Son üç haftadır falan rahatladı bebeğim ama gelen giden yok🤷🏼♀️
ant331 MasalsMommy diş öyle hem gelmiyor canım ya. 5,5 aylıktı alt dişler çıktı biraz rahatladı sonra aynı şekilde yeniden başladı 9. Ayda üstler çıktı çıkma evresinde belirti oluyor iki hafta sonra çıkıyor neredeyse. Her bebekte aynı mı bilmem de benim kızda böyle oldu
Eslemmomy MasalsMommy bizim bütün belirtiler 2.aydan beri var 3.5 aydan beri bekliyorum dışı geçen ayın 19ubda doktor bir aya çikar dedi daha gelen giden yok 5 ay 7 günlük olduk Calpol biraz rahatlatiyor galiba dün akşam verdim biraz iyiydi
MasalsMommy ant331 Benim kızın da damaklar şiş ve beyaz ama gelen giden yok 1 aydır🤷🏼♀️ Çok ağrı çekiyo ya içim gidiyo😪
ant331 MasalsMommy öyle oluyor aynen. Belirti var gelen giden yok gelene kadar senin ömründen ömür gidiyor. Bende doğumdan sonra devamlı diş ağrısı çektim ağlayıp kızıma seni anlıyorum diyordum. Canları ne birde onların azıcık Ağrı’da nasil dayansinlar
Alinduru bluekoala ya canım ülfet hocam 🥰 bizim de doktorumuz kızım doğduğundan beri, Kırklareli’de oturuyoruz biz de, bizim doktorumuz Prof her akşam ver dedi yazınca(bize de demişti☺️) bir de 22yi görünce malum trakyalıyız 😀
bluekoala Alinduru aynen bizde gidiyoruz o doktora😌biz şuan 7 aylık olduk ben ek gıda için prof bir doktora gittim ve begendiğimde konusmasını 😌bundan sonra da ona giderim 😋
Snmtt Deletedmom0099 ben nerdeyse her akşam yatmadan veriyorum diş döneminde yoksa çocuk Ağrı’dan uyuyamıyo eziyet etmeye gerek yok bence iyi yapmışsınız
Caglaed Deletedmom0099 ben en veriyorum 2 keere verdim 1 gün arayla yoksa ne uyuyor nede agridan duruyor devamlı agliyor