Yigit-Hakan Iyi aksamlar hanimlar bebegim 2 ay 8 gunluk gunduz kesinlikle emmek istemiyor beni gece uykusunda emiyor mamada veriyorum ondanmi yoksa sutummu az cok uzuluyorum bu duruma sutum olsun die de surekli sut yapan seyler yiyorum su vs olsada sutum istemior neyapmam lazim😭😢😔
Srhnzlcn Yigit-Hakan bununla ilgili ebe tulin bulurdan canlı yayın dinledm temas destek sitesinden ücretsiz destek alabilirsiniz canlı yayındada açıkladı bu durumu sonlara doğru.. mesturasyon dönemlerinde annenin kokusu değişirmiş ve bu tür durumlarda asla zorlamamak lazımmış asıl zorlamak meme reddi yaparmış.. baktınız bu dönem uzun sürüyor o zaman destek alın dedi sanırım
Geceuykusu Yigit-Hakan biz biberon kullanmadık bizde bile oldu meme reddi emzikten sanırım. Ten teması yapın etkili oluyor. Üstünüzü cıkarıp kucaklayın sevin teklif edin istemezse zorlamayın oynayın tekrar teklif edin fln ama zorlamayın. Sık sık teklif edin bence mamayıda bırakın derim gece ağlamıyrsa doyuyor demekki yoksa açlıktan gecede ağlar. Bide ben tvyi arkama alıp bakmasını sağlıyordum oraya dikkatini verince emiyordu. Baya sürdü bizimki bitek yeni uyandığında alırdı memeyi
Deletedmom0099 meme reddi malesef. biberon kullanan herkesin başına gelebiliyor. benimkide 5 ay öyleydi, 5. aydan sonra gece de emmeyi bıraktı malesef. sütünüzün azlığından değildir muhtemelen, öyle olsa gece de emmezdi
Yigit-Hakan Deletedmom0099 en cok korktugum sey buydu beni emmemesi inan oturup agliyorum mamayi biraksam dedim onuda esim istemior cocugu acmi koycaksin diip kalkip mama yapio 😔😔
Deletedmom0099 Yigit-Hakan valla canım ben sana başımdan geçeni anlatıyım kısaca gün sarılığı yükselmisti ama sütüm çoktu mama vermedim sağarak verdim düşsün değeri diye o zaman bi red yaşadık sonra ben inat ettim emzirdim sonra kolik oldu 5 saat kesintisiz ağlıyodu ememiyodu üstüne açlıkta eklenince bu sefer hiç susmuyodu o zamanda sağarak verdim sonra işe başladım gündüz sağılmış içti, ben evdeyken ve gece emiyodu derken yavas yavas tamamen sağarak içmeye geçti tam 5 ay hiç mama vermedim. sonrada sağmaktan yoruldum aralıkları uzattım bu seferde sütüm azaldı mamaya başladım ama vicdanen çok rahatım çünkü ben elimden geleni yaptım büyük savaş verdim emmiyosa emmesin boşver sağarak ver süt süttür sonuçta, insanı çok yıpratıyo çünkü kendimden biliyorum
Yigit-Hakan Deletedmom0099 bizim hikayeye yakinmis sizin hikayenizde bizde hastaneden ciktik bir gun sonra eve gelen hemsire sarilik teshisi koydu 1 hafta boyunca gunluk geldi ve hergun kilo kaybediyordu mamaya baslamami soledi kilo almasi icin hem emzirdim hem mama verdim yavas yavas almaya baslamisken 2 haftalikken kolik dedi doktorumuz zorlanmaktan cocugumun gobegi sismeye basladi doktor fitik dedi sonra kaka yapamamaya basladi 10. Gun doktora gittik ve doktor fitik degil bagirsagi cikmis gobegin icinde sksmis oyuzden kaka yapamior dedi ve surekli bir aglama onlari hic demiyim bile ishal olmasi icin ozel bir mama onerdi ve gunde en az 5 kez verceksin dedi mamayi cok ictikce beni emme istegi gitti daha cok kucuk beni birakirsa cok uzulurum 😔😔
Deletedmom0099 Yigit-Hakan evet baya benzermis canım. hakkımızda hayırlısı olsun ama kafaya takmamaya bak bana kalırsa
Srhnzlcn Yigit-Hakan https://instagram.com/temas.dernegi?igshid=1xrl6y5luefre tabi yaparsınız eve gelmiyorlar ki whatsapptan sorun direk