minnakmommy Bizde de olmuştu aldığımız manava sormuştuk, çalışanda bize, kabuğun orasını tamamen kesin, içeriye işlemiş bir şey yoksa yiyebilirsiniz, ama böyle olmadan tüketmelisiniz olmuşu çok beklemez demişti. Dediğim gibi bir kavanoza doğrayıp zeytinyağı ekleyip koyarak daha iyi koruyabilirsiniz.