Benim de başıma geldi. Hem mama hem emzirme yapıyordum yeni doğduğunda. 2 Gece mama verince ben de yorgunluktan sütümü sağmaya üşenip yatmıştım. 3. Gün mastit oldum. Bol bol sağ ve emzir. Saat başı sağmıştım. Ertesi gün hafifledi. Ben de sıcak suyla masaj yapmıştım ama tam tersi orada enfeksiyon olduğu için sıcağın azdıracağını okudum sonra. Yanlışmış aslında sıcak uygulamak. Soğuğa yakın lahana yaprağını koymak çok iyi geliyormuş diye okudum her yerde. Ben lahana alana kadar sık sık sağdım için geçmişti.