Hanımlar 3 haftadır sol gözümün üst kapağı segirip duruyo iyice artmaya rahatsız etmeye başladı artık. Internettem baktım bisey yazmıyor. Bunun içinde hastaneye gitmek istemiyorum. Böyle olan var mı geçiyor mu yoksa ciddi bisey çıkar mı ilerde. Öyle böyle değil 2 3 dkkada Bi segiriyor.